“Cifra de afaceri din acest segment va continua să crească și în anii viitori, în condițiile în care piața locală de servicii digitale este în dezvoltare. Ne propunem să valorificăm avantajul competitiv oferit de faptul că departamentul dedicat beneficiază de posibilitatea de a colabora cu web designeri, dezvoltatori, testeri sau administratori de rețea din cadrul celorlalte departamente, putând astfel să livrăm soluții end-to-end de o complexitate mai mare”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.
La nivelul structurii veniturilor din această linie de business, compania se focusează în prezent pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiză de marketing, SEO, PPC, social media, email marketing, optimizare de rată de conversie, web analytics etc. Mixul între serviciile pe care le oferă este determinat de nevoia clientului în acel moment și calea optimă pentru a ajunge la îndeplinirea obiectivelor de business. Astfel, consultanții de digital marketing au rol de parteneri pentru businessul online al clientului și ii oferă acestuia soluții personalizate pe specificul proiectului său. În ceea ce privește mixul de servicii oferite de companie, în cazul clienților care sunt la început de drum, de cele mai multe ori, se începe cu analiza și definirea strategiei prin care site-ul se poate transforma într-un centru de venit. Astfel, inițial investiția este orientată către pregătirea site-ului din punct de vedere tehnic, SEO, usability, astfel încât să poată oferi o experiență relevantă publicului targetat. În faza a doua, serviciile oferite sunt din zona de promovare online, optimizare a mixului de canale de promovare și a ratelor de conversie.