Xerox România lansează, la Internet & Mobile World 2016, Xerox® DocuShare® 7.0, cea mai recentă versiune a platformei Enterprise Content Management (ECM) dezvoltată de companie. Soluția permite companiilor să implementeze un mecanism performant de management al conţinutului pentru un control eficient al documentelor şi productivitate sporită.
”Ne bucurăm să începem parteneriatul cu High-Tech Systems and Software printr-o premieră pe plan local, și anume, lansarea Xerox DocuShare 7.0”, afirmă Mihai Paraschiv, Business Solutions şi Partner Manager Xerox România.
”Mobilă și intuitivă, noua versiune a platformei asigură colectarea, administrarea, protejarea informaţiilor importante și distribuirea conținutului digital şi fizic, contribuind la buna desfășurare a activității companiilor. Xerox DocuShare 7.0 ajută angajații să fie mai eficienți, concentrându-se asupra intersecției dintre oameni, procese și documente. Se crează, astfel, fluxuri de lucru ce îmbină digitalul cu analogicul, se elimină timpii morți și crește productivitatea generală a companiilor. În concluzie, timpul de consultare, revizuire și semnare a unui contract de către mai mulți actori în cadrul unui act administrativ-economic, de exemplu, se poate reduce cu cel puțin 80%”, adaugă Mihai Paraschiv.
DocuShare 7.0 gestionează și stochează centralizat informația la fața locului sau în cloud, facilitând colaborarea între angajați, clienți și parteneri prin găsirea rapidă a documentelor și punerea lor la lucru prin motorul puternic de gestionare a fluxurilor de business. Noua soluție se integrează nativ cu ecosistemul de echipamente Xerox ConnectKey, documentele scanate putând fi, astfel, direcționate automat către fluxuri de lucru personalizate pe baza rolurilor și funcțiilor îndeplinite în companie.