Versa Media, compania de comunicarea a lui Wargha Enayati, devine MedicHub

Dr. Wargha Enayati, medic specialist în cardiologie, fondatorul Rețelei private de sănătate Regina Maria, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața serviciilor de sănătate, este, începând din martie 2016, noul acționar al publisherului Versa Media (Versa Media, companie specializată în comunicare medicală și servicii de tip BTL). Versa Media a finalizat procesul de rebranding și începând de astăzi devine MedicHub, concept ce reflectă viziunea actionariatului. Noțiunea de ‘rebranding’ este asociată cu o suită de acțiuni. Ea reprezintă o strategie de marketing, prin care un nou nume, o nouă siglă și o nouă imagine este asociată unui brand deja existent pe piață și cu o poziție clar definită, cu intenția de a crea o diferențiere în percepția consumatorilor, clienților, competitorilor, și a altor factori activi din piața. Aceste schimbări au ca scop repoziționarea companiei pe piață și totodată transmiterea unui mesaj nou din partea conducerii.

Versa Media este fără doar și poate un brand stabil, cunoscut în piața medicală românească datorită publicațiilor tipărite de specialitate precum: Medic.ro, Farmacist.ro, ORL.ro, Pediatru.ro, Ginecologia.ro, Psihiatru.ro, Infecțio.ro, Oncolog-Hematolog.ro, Practica Veterinară.ro și publicarea revistei Societății Române de Pneumologie. Aceste publicații nu sunt însă singurele produse în portofoliul de activități al companiei, ci ele susțin serviciile de tip BTL către piața medicală și farmaceutică, organizarea de evenimente, servicii de telemarketing și teledetailing, platforma de e-learning și altele. În anul 2016, compania a realizat urmatoarele: – 63 de evenimente de tip național și regional cu un total de 15,000 de participanți; – 82 de campanii de telemarketing prin care au fost promovate 56 de evenimente și au fost livrate clienților 149,198 de scripturi; – 12,217 de absolvenți ai cursurilor medicale derulate pe platforma de e-learning, în urma celor 19 cursuri organizate cu implicarea a 18 profesori. Surse din interiorul companiei precizeaza ca cifra de afaceri estimata pentru finele anului 2016 va fi de 1,6 milioane EUR.

Dr. Wargha Enayati a declarat: ”Sunt bucuros că am achiziționat o companie tânără și dinamică în al cărei portofoliu se regăsesc toate mijloacele de comunicare cu lumea medicală. Apreciez că această achiziție este un prim pas într-un plan ambițios, iar viziunea mea este să transform compania, prin serviciile cu valoare adăugată pe care le oferă medicilor, într-un adevărat centru de referință, hub pentru medici.”