Vedete și oameni obișnuiți au ales să țină post cu rost și să ajute copiii săraci

La începutul Postului Crăciunului, Fundația Hope and Homes for Children a lansat campania “Rostul Postului” prin care dorește să dea rost zilelor de post și provoacă oamenii să țină post negru o zi și să doneze contravaloarea meselor din ziua respectivă copiilor care trăiesc cu mai puțin de cinci lei într-o zi. Conceptul creativ al campaniei și site-ul au fost realizate de Cohn & Jansen JWT cu ajutorul celor de la Atelieru, iar ilustrațiile de Vali Petridean.

39% din copiii României trăiesc în condiții de sărăcie, dintre care unii cu mai puțin de 5 lei pe zi. Sunt zile în care unii dintre ei nu mănâncă deloc. Asta îi face, de cele mai multe ori, pe părinți să îi lase în grija statului, în orfelinate, unde au de mâncare, dar sunt privați de afecțiune. Prin campania “Rostul Postului”, Fundația Hope and Homes for Children dorește să dea rost zilelor din Postul Crăciunului. Cu ajutorul susținătorilor care s-au alăturat campaniei, organizația îndeamnă oamenii să țină post negru o zi și să doneze contravaloarea meselor din ziua respectivă copiilor care trăiesc cu bani mai puțini decât costul unei cafele.

Postul negru nu are numai o semnificație spirituală foarte importantă, ci chiar și oamenii de știință au dovedit că are efecte benefice pentru sănătate. Vă îndemn ca anul acesta, în Postul Crăciunului, să țineți o zi de post negru. În România există copii care mănâncă de aproximativ 4 lei pe zi și sunt zile când nu au nici acești bani pentru mâncare. Alături de Fundația Hope and Homes for Children România vă îndemn să-i dăm rost acestui post și banii pe care i-am fi cheltuit în ziua aceea pentru mâncare să-i redirecționăm către un copil”, a declarat Amalia Enache, jurnalist PRO TV și Ambasador Hope and Homes for Children.