Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat în cele două săptămâni de Black Friday, vânzări cu 72% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut. Miele a organizat Black Friday în perioada, 14-30 noiembrie, iar discounturile oferite au fost cuprinse între 15 și 30 la sută. Dintre toate produsele, cel mai mult s-au vândut aspiratoarele, mașinile de spălat vase și rufe și uscătoarele.
“În luna noiembrie, am înregistrat vânzări de 3,8 milioane de lei, dublu față de media vânzărilor lunare. Au fost epuizate toate stocurile de produse pe care le-am pus la dispoziția clienților de Black Friday, iar cele mai mari vânzări au fost înregistrate în București și în orașele din Transilvania unde Miele deține magazine exclusive”, a declarat Loredana Butnaru, Director Miele România.
În perioada Black Friday, produsele Miele cu prețuri reduse s-au găsit astfel în cele șapte magazine exclusive din București, Brașov, Cluj, Sibiu, Târgu Mureș, Deva, în rețelele de magazine Altex și Flanco, pe platforma eMAG, dar și în rețeaua de magazine independente partenere. Reducerile s-au aplicat însă și altor categorii de produse Miele cum ar fi espressoarele, cuptoarele, frigiderele, stațiile de călcat, dar și pe zona de consumabile și accesorii.
Produsele Miele dispun de funcții patentate, renumite la nivel mondial. Mașinile de spălat vase, de exemplu, au o serie de caracteristici cu patent Miele care vin în ajutorul consumatorului, precum sertarul pentru tacâmuri 3D, recunoscut pentru versatilitatea sa. Miele este o companie renumită și pentru mașinile sale de spălat rufe. Cele din seria W1 au trei dotări de premieră mondială ce asigură curățenia revoluționară a spălării rufelor: PowerWash, TwinDos și CapDosing. De menționat sunt și aspiratoarele Miele. Cele din gama Ecoline, de exemplu, consumă maximum 800 de waţi, chiar și la cea mai înaltă putere de aspirare. Toate produsele Miele sunt testate pentru a oferi o durată de viață de minimum 20 de ani.