Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium. Astfel, Carlsberg continuă tendința ascendentă a vânzărilor în România, marcând a doua rată anuală de creștere de două cifre obținută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieței locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparație cu rezultatele din 2015.
„Ritmul accelerat de creștere pe care Carlsberg l-a înregistrat în ultimii doi ani în România, superior celui înregistrat de întreaga piață locală super premium, reprezintă o confirmare a rafinării gusturilor consumatorilor români și o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cât mai aproape de perfecţiune, așa cum a fost gândit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.
Creșterea Carlsberg pe piața locală vine în contextul unei serii de investiții realizate de URBB în anul 2017, ce au vizat atât mărirea capacității de producție a fabricii din Pantelimon, cât și diversificarea portofoliului cu produse și soluții inovatoare. Una dintre aceste investiții a fost lansarea în premieră în România a noii sticle Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat, un ambalaj unic pe segmentul super premium local, gândit să vină în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. O altă investiție importantă a fost și introducerea foliei de protecție din aluminiu aplicată pe capacele dozelor de bere, dedicată întregului portofoliul de beri produse de URBB în România, cu scopul de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a savura berea direct din cutie.