Vânzări mai mari cu 20% pentru Cosmetic Plant, în primele nouă luni

cosmetic-plant Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, a raportat, în primele nouă luni din acest an, o creștere a afacerilor cu 20% comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un business de cca. 8,5 milioane de lei (1,88 milioane de euro).

Potrivit reprezentantei companiei, și volumele de produse livrate în această perioadă au înregistrat o creștere cu 14%, comparativ cu același interval din anul anterior, la cca. 960.000 de bucăți.

susana-laszlo-director-general-cosmetic-plant “Aceste majorări semnificative au avut la bază mai mulți factori. Astfel, lărgirea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hipermarketurile Carrefour, extinderea sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute, ca și lansarea gamei de plajă Cocos în această vară”, a mai spus Susana Laszlo.

Principalele provocări în această perioadă au fost determinate de lansarea noii game de plajă Cocos, în contextul în care vânzarea de acest tip de produse este puternic influențată de condițiile meteo din perioada mai – septembrie.

Raportat la cele mai semnificative creșteri în vânzări, pe primul loc se află gama BIOLIV, acest lucru fiind determinat de notorietatea produselor și de premiile obținute de Crema antirid de zi BIOLIV în ultimii ani, la competiții internaționale. Gama anticelulită a fost, de asemenea, preferată de către clienți, ca urmare a extinderii sale în vara anului 2015.