Cu o tradiție de 15 ani, Case Study Competition este un concurs de studii de caz care aduce împreună companiile puternice din România și studenții de la Universitățile din București.
Valoria, alături de alte companii precum Microsoft, Mercedes Benz, Editura Niculescu au dat studenților spre rezolvare, studii de caz provocatoare care le-au testat capacitatea de analiză și sinteză. Viziunea, caracterul inovativ al soluțiilor și coeziunea celor 35 echipe participante au reprezentat tot atâtea puncte țări ale celor peste 125 de participanți, de la cinci universități din București. Echipele câștigătoare au primit premii ce constau în stagii de internship, mentorat și training.
Compania a răspuns pozitiv invitației de a sprijini dezvoltarea studenților. Prin implicarea în astfel de proiecte echipa Valoria își susține misiunea de a transforma potențialul oamenilor și echipelor în valoare. Implicarea are la bază valorile companiei: competență, inovație, pasiune, încredere. Prin serviciile de consultanță, training, coaching și studii de piață, Valoria sprijină performanța în business și excelența în mediul academic. Echipa de experți a companiei este alcătuită din profesori universitari și specialiști cu peste 20 de ani de experiență în business, iar mixul echilibrat dintre cercetarea fundamentală și experiență practică face diferența.
Valoria are în echipă specialiști, traineri și cercetători care au ocupat funcții de management în companii multinaționale precum și lectori din mediul academic.