Astfel, este încurajată tranziția de la modelul de consum liniar ”exploatare-producție-consum-aruncat” la un model de consum circular. Pentru a ajuta la transformarea consumului global de ambalaje de plastic, Unilever va lua următoarele măsuri: Până în 2025, tot materialul plastic folosit pentru produsele sale va fi reutilizabil, reciclabil sau compostabil Își va reînnoi calitatea de membru al Fundației Ellen MacArthur pentru încă trei ani și va promova și susține inițiativa New Plastics Economy a fundației. Ca parte a acestui proces, va face publică până în 2020 întreaga gamă de materiale plastice folosite pentru ambalajele sale pentru a crea un protocol pentru întreaga industrie. Va investi și prezenta întregii industrii soluția tehnică pentru a recicla ambalajele de tip pliculeț cu mai multe straturi, în special cu regiunile de coastă, unde există un risc mai mare de contaminare a oceanelor cu materiale plastice. Unilever a anunțat deja că va reduce cu o treime greutatea ambalajelor pe care le folosește până în 2020 și va utiliza mai mult plasticul reciclat, cu cel puțin 25%, până în 2025 (comparat cu 2015), ambele măsuri fiind parte a Unilever Sustainable Living Plan. În 2015, Unilever a reușit să își atingă promisiunea de a trimite zero deșeuri non-primejdioase în gropile de gunoi din zonele sale de producție.