UBER și Absolut au încheiat un parteneriat pentru a reduce accidentele cauzate de consumul de alcool la volan

Condusul sub influența băuturilor alcoolice cauzează anual mii de victime în România, în special în rândul tinerilor până în 30 de ani, conform unui studiu ALIAT, realizat la solicitarea UBER. Conform cifrelor furnizate ALIAT de Inspectoratul General al Poliției Române, în perioada ianuarie 2016 – septembrie 2017, polițiștii au dat peste 20.000 de amenzi șoferilor depistați cu o alcoolemie mai mică de 0.4 mg/l alcool pur în aerul expirat. În acest context îngrijorător, UBER și Absolut lansează #BADD (Bars Against Drunk Driving), o campanie împotriva condusului sub influența băuturilor alcoolice, care va avea loc exact acolo unde de cele ai multe ori se iau deciziile greșite – în baruri.

#BADD (Bars Against Drunk Driving) este o campanie de conștientizare a pericolelor la care se expun persoanele care se urcă la volan după ce au consumat băuturi alcoolice, organizată de UBER în parteneriat cu Absolut, cu sprijinul Asociației Berarilor din România și a Școlii de Conducere Defensivă Titi Aur. Campania va avea loc începând cu luna octombrie în peste 25 de baruri și cluburi partenere din cele 4 orașe în care serviciul UBER este operațional (București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov). În serile de weekend, reprezentanți ai UBER și Absolut vor efectua teste de alcoolemie și vor oferi curse UBER gratuite celor care au consumat băuturi alcoolice. În mediul online, susținători ai campaniei vor transmite mesaje pentru a încuraja consumul responsabil de alcool și vor atrage atenția asupra pericolelor la care se expun persoanele care conduc în stare de ebrietate.

Cele mai recente

Distribuie articolul