Trăim vremuri în continuă schimbare, iar cumpărăturile noastre nu sunt scutite de inovațiile care apar constant. De aceea, raportul Tetra Pak Index 2018 arată niște tendințe interesante privind evoluția segmentului de cumpărături online de alimente care înregistrează o rată de creștere de peste 10 procente.
Cu siguranță ați observat de ceva timp că magazinele tradiționale încearcă să se reinventeze pentru a le fi pe plac acelor clienți care vor să cumpere produse oricând, folosind doar smartphone-ul. Potrivit Tetra Pak, în acest context, ambalajul produsului va juca un rol tot mai important.
“Ascensiunea segmentului de cumpărături online este o oportunitate semnificativă pentru brandurile de alimente și de băuturi, iar ambalajele joacă un rol cheie în a le susține succesul. În special, tehnologia de ambalare inteligentă contribuie la creşterea transparenței și eficienței la nivelul lanțului de furnizare a bunurilor, atât pentru furnizor, cât și pentru consumator, permițând de asemenea și o relație directă și interactivă cu acesta”, a spus Alexandre Carvalho, Director Global Marketing Services în cadrul Tetra Pak.
Tehnologiile de ambalare inteligente bazate pe coduri digitale unice creează un canal interactiv cu fiecare consumator, ce le permite brandurilor să poarte o conversație în timp real cu acesta, să prezinte informații despre sursa materiilor prime, informații nutriționale, precum și jocuri, promoții și informații despre mediul înconjurător. Mai mult, informațiile colectate pot fi folosite pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare și chiar o personalizare pentru fiecare client în parte.