Teamshare: Magazinele online fără sisteme profesioniste pierd circa 25% din marja de vânzări

marius-panait_teamshare Eficiența unei soluții integrate de e-commerce se remarcă mai ales în perioadele cu vârfuri de vânzări, potrivit specialiștilor Teamshare, una dintre cele mai importante platforme complet integrate de comerț electronic din România. Astfel, de Black Friday, magazinele neintegrate înregistrează pierderi de până la 25% din marja de vânzări – echivalentul costurilor operaționale alocate procesării manuale a comenzilor. Efortul uman de actualizare stocuri, gestionarea comenzilor fără stoc, dar și timpul crescut de facturare – prin copierea datelor din e-mail în software-ul de gestiune și contabilitate – și de generare AWB de curierat sunt principalii factori care produc pierderi pentru e-shop-uri. Specialiștii Teamshare avertizează că, pe termen lung, efectul negativ se intensifică, iar clienții își pierd încrederea în magazinele online neintegrate, din cauza comenzilor anulate din lipsă de stoc.

”Costurile ridicate de administrare a campaniei de Black Friday, atât în pregătirea ei, cât și după, sunt resimțite imediat un magazin neintregrat. Acesta va avea nevoie de o săptămână întreagă să factureze, împacheteze și să livreze toate comenzile. În schimb, unul care folosește o soluție integrată finalizează toate operațiunile în maxim două zile. Asta arată clar că automatizarea este soluția cea mai eficientă pentru a evita pierderile în perioadele cu vârfuri de vânzări”, declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare.

Potrivit datelor companiei, un magazin online care alege o platformă integrată de e-commerce înaintea unei perioade de boom înregistrează, de Black Friday, creșteri de vânzări de 10-15% și un plus de 20-25% la nivelul câștigului operațional.