Taco Bell aniversează un an de la lansarea în România

În urmă cu un an, în backstage-ul Taco Bell aveau loc ultimele retușuri pentru lansare. În acest timp, pe Facebook, sute de fani le dădeau tag prietenilor pentru a-i întâlni la deschidere, câteva zile mai târziu. Pe 12 octombrie, brandul aniversează un an pe piața locală. Însă, până atunci, își sărbătorește, pentru prima dată, ziua de nume în România, căci, în 2018, 4 octombrie este Taco Day în 20 de țări din lume. Petrecerea începe astăzi, când Taco Bell declară deschise #zileletacobell printr-un combo aniversar, gata de savurat în doi, în toate restaurantele, între 4-12 octombrie.

„În urmă cu un an, îl cunoșteam pe fanul Taco Bell #1 din România, primul client al brandului, la deschiderea oficială. De atunci, fanii au venit în număr mare la Taco Bell, iar cel mai bun mod de a sărbători aniversarea este, desigur, alături de ei, cei care ne-au lăsat sute de comentarii atunci când au aflat că brandul vine în România, care au fost dispuși să aștepte ore în șir la cozi pentru a descoperi produsele, care ne-au ajutat să fim tot mai buni și care au revenit în nenumărate rânduri în restaurantele noastre pentru a se bucura de gustul unic, de inspirație mexicană. Pentru ei, lansăm acum și Zilele Taco, sărbătoarea care completează universul brandului, și continuăm călătoria Live Más împreună” a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Group. 

Pe 12 octombrie 2017, Sphera Franchise Group deschidea primul restaurant Taco Bell din România, în Centrul comercial Băneasa Shopping Center din București. Entuziasmul din săptămânile de dinainte de deschidere a culminat cu peste 2.000 de clienți în prima zi la Taco Bell, un record absolut de vânzări pentru rețeaua Taco Bell în Europa în prima săptămână și cozi care au durat săptămâni la rând. Între timp, Taco Bell a deschis alte două locații în București, în Mega Mall, respectiv ParkLake Shopping City.