Specialiștii Gerovital au organizat workshop-ul Gerovital Tratament Expert

workshop-gerovital Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat seria de workshop-uri de frumusețe susținute de specialiștii Gerovital în magazinele brandului, printr-un atelier despre îngrijirea părului, în cadrul căruia au fost prezentate beneficiile uitilizării produselor din gama Gerovital Tratament Expert. Vedeta evenimentului a fost Claudia Pavel, care a prezentat ritualul său de frumusețe și secretul său pentru un păr sănătos. Artista este fană declarată a kit-ului de regenerare Gerovital Tratament Expert, prin care redă părului nivelul optim de hidratare și vitalitate, în timp ce pentru a-l proteja de factorii externi nocivi utilizează produse cu efect nutritiv.

Evenimentul a avut loc în magazinul Gerovital din ParkLake Mall, fiind găzduit de un specialist Gerovital care le-a oferit invitatelor consultanță și sfaturi de îngrijire a părului și le-a prezentat cele 8 subgame ale gamei Gerovital Tratament Expert. În cazul persoanelor care au părul deteriorat, expertul Gerovital a recomandat utilizarea serurilor de regenerare ce au în compoziție keratină, complexul de vitamine A, B și E, precum si extracte vegetale. În  completarea acestui tratament, au fost recomandate aplicarea unei măști nutritive și a unui ser pentru vârfuri despicate.

Specialiștii Gerovital îmbină aproape 50 de ani de tradiție cu inovația pentru a crea produse cosmetice eficiente, perfect adaptate tuturor nevoilor de îngrijire a părului, a tenului și a pielii. Numărul 1 în preferințele româncelor pe segmentul de îngrijire a părului, gama Gerovital Tratament Expert cuprinde produse ce vizează probleme precum căderea părului, lipsa de vitalitate, lipsa de volum ori excesul de sebuum. De asemenea, gama include produse tratament de regenerare a părului și soluții eficiente pentru combaterea efectelor negative pe care le au produsele și aparatele pentru coafat.

“Frumusețea româncelor este principala prioritate a specialiștilor Gerovital, iar faptul că acest brand se bucură de cea mai mare popularitate pe piața produselor cosmetice ne încântă și ne onorează. Femeile din România consideră Gerovital o marcă de încredere, pe care o recomandă și prietenelor, iar acest lucru se datorează faptului că brandul a demonstrat în timp că le cunoaște dorințele și, prin pasiunea și experiența specialiștilor Gerovital, le oferă produse de top, la un raport corect preț-calitate. Prin acestă serie de workshop-uri, ne dorim să ajungem și mai aproape de românce și să le oferim tot sprijinul în alegerea celor mai bune produse și metode de îngrijire personală. Ne dorim ca în cadrul acestor întâlniri iubitoarele brandului să afle care sunt cele mai noi produse din portofoliul nostru, pentru a se bucura de cosmetice eficiente, 100% românești. Vom continua această serie de întâlniri, prin workshop-uri dedicate îngrijirii tenului și pielii, în cadrul cărora participantele vor beneficia de recomandări din partea doctorilor noștri în frumusețe. Mulțumim frumos Claudiei că a acceptat invitația noastră și ne bucurăm că ne-a dezvăluit din trucurile ei pentru a avea un păr atât de sănătos și frumos, utilizând produsele din gama Gerovital Tratament Expert”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing Farmec. gerovital-claudia-pavel

“Sunt mândră și fericită să fiu ambasadorul gamei Gerovital Tratament Expert, pentru că am fost mereu o mare admiratoare a acestui brand unic în România. În cazul meu, Gerovital este o moștenire de familie, căci și eu și sora mea am aflat despre aceste produse minunate de la mama noastră. Și pentru că am fost întrebată de multe ori, de-a lungul timpului, cum îmi îngrijesc părul, mă bucur că am avut acum ocazia de a le împărtăși câteva secrete de frumusețe prietenelor mele de pe Facebook. A fost o întâlnire ca între fete, pe parcursul căreia ne-am simțit foarte bine și abia aștept următorul workshop Gerovital”, a declarat Claudia Pavel.

Pentru al doilea an consecutiv, brandul Gerovital si-a menținut pozitia de lider, din punct de vedere valoric, pe segmentul de întreținere a firului de păr, cu o cotă de piață de 26,6%, conform unui calcul realizat pe baza datelor  Nielsen, în perioada ianuarie-iunie 2016.