Spartan deschide în Timișoara cel mai mare restaurant stradal

Remus Cosovanu, francizatul Spartan care deține restaurante în Timișoara, Cluj și Deva, a deschis pe 9 februarie, cea mai mare unitate stradală din cadrul lanțului, în urma unei investiții de 110.000 de euro. Noua unitate a înregistrat vânzări în valoare de 10.000 de euro și 2.000 de clienți, în primul weekend de funcționare. Spartan ajunge astfel la 31 de unități, deschise în toată țara, fiind pe locul 4 în topul lanțurilor cu cele mai multe restaurante pe teritoriul României. Această inaugurare face parte din strategia de extindere la nivel național, dar și internațional, pe piața maghiară, pe care rețeaua Spartan și Remus Cosovanu o vor implementa în 2017. Restaurantul are o surprafață de 280 m2 și este situat într-o zonă cu o importanță comercială crescută a Timișoarei, Giroc, în imediata vecinătate a liceului Azur, pe strada Calea Martirilor.

“Timișorenii apreciază în mod deosebit calitatea produselor și a serviciilor Spartan, fapt pentru care stau mărturie cele cinci restaurante pe care le-am deschis deja aici, datorită cererii foarte mari. Mi-am dorit foarte mult să deschid un restaurant mai spațios, în care lumea să vină și să poată mânca în tihnă! Nu mi-am propus neapărat acest lucru, dar iată că am reușit să inaugurăm cea mai mare unitate stradală a Spartan de până acum. Ceea ce vreau în acest moment este ca toți cei care ne vor trece pragul să fie mulțumiți de faptul că de acum vor regăsi aceleași meniuri gustoase și de calitate, într-un decor îmbunătățit!”, a explicat Remus Cosovanu, Director General Corebos SRL, compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.

Remus Cosovanu a ales să se îndrepte spre piața fast-food-ului, după ce a analizat potențialul mai multor francize din domenii variate și a realizat potențialul crescut al acestui segment de piață. După un stagiu de pregătire ce a durat trei luni și s-a desfășurat în Suceava, a deschis primul său restaurant cu o investiție inițială de 62.000 de euro. În doar trei ani, a reușit să deschidă șapte restaurante de succes, să întreacă McDonald’s ca vânzări la nivelul municipiului Timișoara și să înceapă discuțiile pe marginea detaliilor extinderii în Ungaria, având în plan ca anul acesta să fie deschisă prima unitate la nivel extern, cel mai probabil în Budapesta.