„Produsele pentru îngrijirea părului câștigă tot mai mult teren în business-ul SOLE. De la lună la lună, observăm un interes în creștere atât pe segmentul de cosmetice, cât și pe cel de accesorii. De altfel, în ultimele 12 luni, încasările pe această categorie de produse au crescut cu 35%, ajungând să reprezinte 20% din vânzările dintr-o lună. În plus, este remarcabil faptul că procentul cumpărătorilor bărbați se află de asemenea în creștere”, spune Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion & Lifestyle a SOLE.
Astfel, alegând un produs Kerastase sau Wella, consideră că merg la sigur și de aceea sunt dispuse să aloce bugete semnificative în această direcție. Pe de altă parte, clienții bărbați sunt cei care, de asemenea, au încredere în anumite branduri, fiind fideli acestora, potrivit datelor SOLE. Ei reprezintă 10% din totalul clienților retalierului pe categoria produselor de îngrijire a părului, însă acest procent este în creștere continuă. La fel, suma alocată de bărbați este în creștere, ei alegând în majoritatea cazurilor game întregi de produse. Coșul mediu de cumpărături este de 200 lei Bugetul mediu alocat de clienții SOLE, fie că sunt femei, fie că sunt bărbați, este de 200 lei, iar cele mai multe vânzări provin din mediul online. De altfel, magazinul Soleshop.ro generează 70% din afacerile retailerului, restul de 30% fiind atribuit celor 3 magazine fizice din București, Baia Mare și Cluj-Napoca.