Aon România analizează nivelul de implicare a angajaților, prin sondarea acestora, în funcție de trei indicatori comportamentali:
- SAY: angajații vorbesc pozitiv despre angajator în discuțiile cu prietenii, colegii sau clienții; STAY: angajații își doresc să rămână pe termen lung în companie și ar recomanda-o prietenilor;
- STRIVE: angajații depun efort suplimentar în activitatea lor la locul de muncă.
Comportamentul angajaților poate fi influențat de factori precum sentimentul împlinirii la locul de muncă, autonomia, resursele, oportunitățile de învățare și dezvoltare, work-life balance, mediul de lucru, colegii, managementul performant, reputația angajatorului, atenția acordată angajaților, recompense și recunoaștere.
„La Sodexo, o companie care oferă soluții pentru calitatea vieții și lucrează în beneficiul companiilor și angajaților lor, nivelul de engagement al propriilor angajați este esențial. Această distincție ne confirmă că a fi lider pe piața în care activezi presupune mai întâi să ai echipe motivate și dedicate, iar răspunsurile colegilor noștri în cadrul studiului Aon ne ajută să fim angajatori și mai buni. Vom implementa soluții propuse de aceștia pentru a crește și mai mult nivelul de engagement al echipei”, declară Viorel Stefani, CEO Sodexo On-Site Services.
Angajații grupului Sodexo beneficiază de soluții și servicii ce sporesc satisfacţia şi motivaţia acestora, precum o gamă largă de beneficii extrasalariale, recompense pentru performanțe deosebite și condiții bune la locul de muncă. Grupul Sodexo acordă o atenție deosebită managementului performant, formării și dezvoltării echipei.
Compania Sodexo On-Site Services a fost certificată „Cel mai Bun Angajator/ Best Employer” pe baza răspunsurilor oferite de angajații săi, raportate la standardele identificate de Aon România cu privire la nivelul de engagement. Aon este lider mondial în furnizarea de soluţii de management al riscului, brokeraj de asigurări şi reasigurări, consultanţă resurse umane şi externalizare de servicii, cu o echipă de 69.000 de angajaţi în toată lumea și clienți în peste 120 de ţări.
Sodexo, lider mondial în Servicii pentru Calitatea Vieții
Compania Sodexo, al 19-lea angajator mondial, a fost înființată de către Pierre Bellon în 1966 în Marsilia, Franța și este astăzi lider mondial în Soluții pentru Calitatea Vieții de Zi cu Zi.
Grupul operează în 80 de țări cu peste 420.000 de angajați care împărtășesc aceeași pasiune de a oferi servicii.
Sodexo are încredere că o bună calitate a vieții sporește satisfacția și motivația indivizilor, jucând astfel un rol important în performanța organizațiilor care sunt partenerii noștri strategici.