SEAT anunta un profit de 137 milioane de euro in perioada ianuarie – septembrie 2016

conferinta-seat Rezultatele financiare ale marcii SEAT, parte din grupul Volkswagen, continua sa progreseze. In primele noua luni ale anului 2016, marca a atins un profit operational de 137 milioane de euro, o cifra care este de 11 ori mai mare decat profitul obtinut in aceeasi perioada a anului 2015 (12 milioane de euro). Factorii cheie care au condus la acest rezultat reprezinta un mix de vanzari imbunatatit si in mare parte datorat impactului financiar al modelului Ateca si cresterii solide inregistrate de Alhambra, la care se adauga versiuni de echipare cu marja mai mare si reduceri de costuri.

Evolutia comerciala a marcii SEAT in primele trei trimestre ale anului a generat cea mai mare cifra de afaceri din istorie in acelasi interval dat. Cu o crestere de 2.3%, venitul producatorului de masini a ajuns la 6.535 miliarde de euro (aceeasi perioada din 2015: 6.388 miliarde de euro).

Presedintele SEAT Luca de Meo a subliniat ca “suntem satisfacuti cu profitul operational obtinut in primele noua luni ale anului. Succesul lui Ateca se poate vedea deja in aceste cifre si dovedeste ca cea mai mare ofensiva de noi produse din istorie va avea un efect pozitiv imens in intarirea brandului. Leon, Ibiza si Arona vor aduce performanta”.

In completare, Vicepresedintele Financiar, pentru IT si Organizare al SEAT Holger Kintscher a subliniat ca “suntem inca pe drumul catre profitabilitate sustenabila si vom incheia anul 2016 cu profit”. Kintscher a adaugat ca “in ultimul trimestru al anului vom mari procentul de investitii pentru lansarea noilor modele, pentru lucrarile de instalare a platformei MQB-A0 si de asemenea pentru lansarea comerciala a modelului Ateca”.