Schneider Electric, specialistul global în managementul energiei şi automatizări, prezintă StruxureOn™, un serviciu digital care conectează echipamentele infrastructurii fizice a centrelor de date la cloudul Schneider Electric, pentru a livra servicii într-un mod mai simplu și rapid. Prin asigurarea unei vizibilităţi în timp real asupra performanţei sistemului, condițiilor de mentenanță și service prin intermediul unei aplicaţii mobile, analiza datelor oferite de StruxureOn poate avertiza, în mod proactiv, cu privire la posibilele defecţiuni, îmbunătăţind fundamental capacitatea de a repara echipamentele importante înainte ca acestea să cedeze.
„În zilele noastre, pe măsură ce managerii centrelor de date se confruntă cu bugete tot mai restrânse, o cerere în creştere a clienţilor în ceea ce priveşte performanţa echipamentelor, o piaţă din ce în ce mai competitivă, optimizarea operaţiunilor în limitele financiare a devenit o provocare majoră”, a spus Mirela Danciu, Sales Director IT Distributors & System Integrators, APC by Schneider Electric.
„Cu ajutorul StruxureOn, Schneider Electric valorifică puterea IoT pentru a le oferi administratorilor centrelor de date şi clădirilor informațiile, instrumentele şi suportul de care au nevoie pentru a anticipa şi preveni în mod proactiv incidentele şi întreruperile în funcționarea sistemului.”
Ca parte a acestui serviciul digital, echipa Centrului de Service al Schneider Electric este pregătită să detecteze de la distanţă sau, în situațiile care nu permit remedierea de la distanță, poate trimite un reprezentant pe teren care deţine toate informaţiile și echipamentele necesare să remedieze situația şi să reducă la minimum perioada de inactivitate. Centrul de Service al Schneider Electric se comportă ca o a doua “pereche de ochi”, asigurând o monitorizare a incidentelor 24 de ore din 24, astfel încât administratorii centrelor de date şi ai clădirilor pot fi siguri că va fi inițiată o acţiune imediată pentru a reduce impactul asupra operaţiunilor centrului de date.