„Platforma SAP HANA și suita S/4 HANA de soluții moderne, modulare, bazate pe tehnologia machine learning, reprezintă în prezent fundația pentru toate cerințele companiilor legate de gestionarea inteligentă a datelor, simplificând procesele de business și accelerând luarea deciziilor. Mai mult, în ultimii ani, am construit un portofoliu complet pentru organizația digitală – de la soluțiile SuccessFactors dedicate managementului capitalului uman, la SAP Hybris, care permite dezvoltarea unei relații 1:1 cu consumatorul, indiferent de canalul sau dispozitivul accesat, și la Ariba, cea mai mare rețea de business pentru zona de achiziții“, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP România.
„Performanțele obținute în 2016 se încadrează în trendul de creștere profitabilă din ultimii șapte ani. Am reușit să extindem piața pe care o targetăm și în același timp să inovăm constant în ceea ce privește noua generație de soluții ERP, prin intermediul suitei SAP S/4HANA. Astfel, rămânem lider pe piața de soluții software de business, menținându-ne creșterile vânzărilor de soft, a serviciilor cloud și a profiltului operațional. În același timp, accelerăm ritmul de inovație în ceea ce privește tehnologii precum Internet of Things, Machine Learning și Blockchain și privim cu încredere către noile obiective setate pentru 2020”, a declarat Bill McDermott, CEO SAP.
În 2016, veniturile din cloud și software au crescut cu 8% (non-IFRS), în linie cu estimările anunțate în octombrie, de 6,5- 8,5%. Veniturile din subscrieri cloud și suport au atins valoarea de 3,01 miliarde euro (non-IFRS), de asemenea în linie cu estimările companiei. Cererile noi de soluții cloud au înregistrat o creștere de 31% în 2016, până la 1,1 miliarde euro. La nivelul întregului an, profitul operațional la nivel global a atins valoarea de 6,6 miliarde euro (non-IFRS), iar profitul net per acțiune a crescut cu 18%, până la 3,03 euro (IFRS) și 3% până la 3,89 euro (non-IFRS).