Samsung: #upgrade2SUPER, cea mai nouă campanie locală

Samsung Electronics România, împreună cu Leo Burnett au desfășurat campania locală de promovare a flagship-urilor Samsung Galaxy S9 și S9+.

Protagoniștii campaniei au fost Dana Rogoz, Deliric și vlogger-ul MaxINFINITE. Aceștia s-au lăsat inspirați de momentele zilnice din viața lor și au reinventat, ajutați de caracteristicile noului smartphone Samsung Galaxy S9, modul în care comunică de obicei cu audiența lor.

Folosind funcțiile Super Slow-Mo și Low Light ale camerelor din Galaxy S9 și S9+, dar și AR emoji, cei trei creatori de conținut au primit un upgrade al vlogurilor lor și diverse materiale foto și video care au fost publicate pe canalele de social media ale acestora. Toate acestea au fost filmate exclusiv cu telefonul.

Conceptul de #upgrade2SUPER dezvoltat de Leo Burnett a fost acela de a arăta oamenilor cât de ușor este să surprinzi, în prezent, momentele preferate din viață la cea mai înaltă calitate, cu ajutorul tehnologiei.

„În cadrul campaniei, ne-am adresat tuturor celor care și-au dorit un upgrade și acces ușor la experiențe noi, care să se integreze perfect în stilul lor de viață. Să surprinzi momente unice nu a fost niciodată mai ușor și, tocmai de aceea, ne dorim ca această campanie să inspire la crearea și împărtășirea a cât mai multe momente epice din viață folosind camera noului Samsung Galaxy S9 și S9+”, a declarat Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung Electronics România.

Videoclipurile publicate pe canalele de YouTube ale celor trei creatori de conținut au avut un reach total de peste 450.000 de vizualizări, în timp ce postările din social media au atins aproximativ un milion de persoane în perioada campaniei.

Pe canalele de social media ale Samsung (YouTube, Facebook și Instagram) s-a înregistrat un reach total de 3,1 milioane și peste 1,2 milioane de vizualizări.

Campania din România a fost dezvoltată de Publicis One: Leo Burnett (Creative), Starcom (Media) și MSL The Practice (PR& Influencers). În social media, campania a fost susținută de Centrade Integrated.