Salvați Copiii România: Companiile au donat peste trei milioane de euro la cele 16 ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun

festivalul-brazilor-de-craciun-salvati-copiii Festivalul Brazilor de Crăciun – de 16 ani, lumea bună face lumea mai bună! Educația nu este doar o responsabilitate a statului, nici doar a părinților sau a organizațiilor neguvernamentale și în niciun caz o problemă a copiilor, mai ales atunci când vorbim despre copiii cu statut socio-economic vulnerabil. Școala ne privește pe toți, pentru că de cum arată școala și mai ales de cum arată accesul egal pentru toți copiii la educație depinde societatea în care trăim. Este un principiu pe care companiile care activează în România au început să îl înțeleagă în ultimii ani, implicându-se, astfel, în activități de responsabilitate socială: peste trei milioane de euro au fost investiți de companiile care susțin programele Salvați Copiii România direct în educație și, prin urmare, în calitatea societății, numai din fondurile strânse la cele 15 ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun.

De-a lungul anilor, Salvați Copiii a strâns prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun aproximativ 3.3 milioane de euro, bani care au sprijinit integrarea educațională pentru 25.685 de copii, prin programele educaționale Grădiniţe Estivale, A Doua Şansă și Școală după Școală. Până acum, impactul acestor programe asupra categoriilor vizate a fost unul major: peste 95% dintre copiii beneficiari au fost înscriși în clasa I sau în clasa pregătitoare, 85% dintre copiii din programul A Doua Șansă au promovat examenele din anul școlar 2015-2016, iar în programul Școală după Școală, 91% dintre copii au înregistrat progrese, 44% au avut rezultate bune sau foarte bune, iar 21% au obținut premii.

În aceşti 16 ani, au fost alături de Salvaţi Copiii zeci de parteneri, designeri susţinători sau ambasadori care au contribuit la strângerea de fonduri în contul copiilor. Sunt designeri care participă de 12 ani, companii care ne sunt alături de câțiva ani deja, din domenii ca sistemul bancar, industrial, telecom, retail, din domeniul auto, din consultanta, publicitate, IT, imobiliare, transport sau pharma. Principalele companii care au înțeles cât este de importantă construcția societății în care activează, prin ce are aceasta esențial, copiii, activează în special în domeniile Servicii, domeniul financiar și FMCG.