Rompetrol – partener principal al Concursului Internațional George Enescu

george-enescu KMG International, compania care deține Rompetrol, continuă să susțină Concursul Internațional George Enescu, care se desfășoară în perioada 3-25 septembrie la București. Parteneriatul încheiat în 2010 cu organizatorii Festivalului și Concursului reprezintă un angajament la dezvoltarea României prin cultură, a promovării imaginii sale corecte, prin muzicienii români și internaționali, de înaltă virtuozitate.

“Cultura este un indicator al evoluției și dezvoltării unei națiuni, din acest motiv susținem diferite forme de manifestare artistica si facilităm accesul publicului la evenimente muzicale de calitate. Și Rompetrol, și Festivalul și Concursul George Enescu s-au dezvoltat ca branduri românești, cucerind piețe internaționale și promovând valori precum creativitate, mândrie națională, voință și determinare. Invităm publicul să se alăture actului artistic, să îl susțină prin achiziția unui bilet și să se lase purtați de magia și bucuria descoperirii muzicii clasice.”, a declarat Bogdan Oșlobeanu – director proiecte KMG International.

Printre activitățile susținute de Rompetrol în cadrul ediției de anul acesta se află și gala de deschidere a Concursului, care a avut loc pe 3 septembrie la Ateneul Român. Concertul de gală a fost susținut de laureați ai unor ediții anterioare a concursului – Anna Țifu (vioară), Valentin Răduțiu (violoncel) și Mihai Ritivoiu (pian), alături de Orchestra Filarmonicii George Enescu, sub bagheta dirijorului Horia Andreescu.

Concursul Internațional George Enescu se desfășoară la fiecare doi ani, alternativ cu Festivalul, iar în cadrul ediției de anul acesta concurează în 4 secțiuni (vioară, violoncel, pian și compoziție) 196 de tineri artiști din 48 de țări și sunt organizate recitaluri susținute de muzicieni consacrați, precum pianistul spaniol Josu de Solaun (laureat al ediției din 2014 a concursului) sau violoncelistul lituanian David Geringas (membru al juriului în ediția din acest an).