In cadrul Editiei Aniversare – 5 ani a competitiei Romanian CSR Awards, Lidl România a obtinut Premiul 1 la categoria Cause Related Marketing pentru campania „Un leu pentru Leul Curajos”. Proiectul premiat este dedicat Asociatiei Little People și programului „Nu mi-e frica”, pe care retailerul le sustine de la inceputul anului 2016. In campania „Un leu pentru Leul Curajos”, pentru fiecare articol achizitionat din rechizitele scolare marcate cu simbolul Leului Curajos din magazinele Lidl, compania a donat cate un leu catre Asociația Little People.
„Ne-am propus sa crestem nivelul de constientizare a importantei asistentei psihosociale pentru copiii si adolescentii cu afectiuni oncologice in Romania, astfel ca am pornit acest parteneriat cu Asociatia Little People din dorinta de a le oferi sprijin copiilor si parintilor deopotriva. Pentru ca am inteles necesitatea implementarii si continuitatii programului asociatiei, suportul nostru s-a materializat printr-o serie de proiecte intre care se numara si campania Un leu pentru Leul Curajos, comunicata alaturi de Golin. Premiul obtinut la Romanian CSR Awards reprezinta o recunoastere a eforturilor noastre, precum si o motivatie in plus de a continua demersurile Lidl pentru un viitor mai bun”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.