“Tradițiile populare trebuie să meargă mai departe și vedem în ultimii ani cum tinerii le apreciază din ce în ce mai mult. Întâlnim acest lucru pe stradă, dar și în social media: pe Facebook, YouTube, Instagram. Ne-am dorit ca prin această serie de videoclipuri să aducem o parte dintre acești meșteri populari aproape de tineri și de digital, pentru că tehnologia ne oferă acum cea mai simplă metodă de comunicare: internetul”, a afirmat Claudiu Vrînceanu, secretar de stat în cadrul Ministerului Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri.
Cei trei meșteri populari sunt: Adela Petre – țesătoare în păr de capră (în 2015 a fost declarată de către Ministerul Culturii și UNESCO “Tezaur Uman Viu”), Alexandru Ilinca – unul dintre cei mai cunoscuți opincari români și Paul Buța – un talentat creator de măști populare. Alături de aceştia, participă la campanie şi două antreprenoare, Antoaneta Mareș (fondatoarea platformei online de promovare a iei “Blouse Roumaine Shop”) şi Dana Georgescu (care în 2010 lansa atelierul de tipar și legătorie “Moara de hartie”, iar anul acesta “Satul Meșteșugurilor”).