Ömer Tetik, Directorul General BT, afirmă: „Ne bucurăm că în primele nouă luni am continuat trendul pozitiv al începutului de an prin acordarea de finanțări şi creşteri mai ales pe segmentul retail şi IMM. Rezultatele băncii sunt foarte bune, înregistrăm profitabilitate şi eficiență operațională. Suntem atenți la noi oportunități ale pieței, iar în curând ne vom extinde în zona microîntreprinderi şi vom folosi tot mai mult mediul digital pentru o experiență cât mai bună pentru clienții noştri ”.
Aproape 15 milioane lei a acordat Banca Transilvania, în primele 9 luni ale anului, programelor de implicare şi responsabilitate socială din domenii precum educație financiară şi antreprenorială, voluntariat, sport, cultură şi cauze sociale. Din septembrie a.c., banca are un concept de brand care reflectă ceea ce reprezintă BT acum: o bancă românească aflată într-o nouă etapă de dezvoltare, care susține spiritul antreprenorial local. Veniturile operaționale ale Băncii Transilvania au ajuns la 2.125,4 milioane lei, iar profitul net, la 657 milioane lei. La nivelul Grupului Financiar Banca Transilvania, veniturile operaționale au ajuns la 2.240,4 milioane lei, iar profitul net, la 698 milioane lei. Activele băncii sunt de 48,14 miliarde lei, creditele nete însumează 26,4 miliarde lei, iar resursele atrase de la clienți, 39 miliarde lei. Banca Transilvania continuă dezvoltarea la nivel de grup financiar împreună cu subsidiarele, care au o dinamică pozitivă în cadrul piețelor în care au activitate: investment banking, leasing, investiții mobiliare, leasing operațional, consumer finance etc.