”Continuăm să facem eforturi în acele zone în care inovația contează cel mai mult pentru clienții Renault. Le ușurăm alegerea pentru o mașină electrică cu servicii conectate care să le intensifice experiența condusului. Este o prioritate pentru noi și pentru clienții ZOE”, a declarat Președintele Director General al Grupului Renault, Carlos Ghosn.
Ghosn și-a susținut prezentarea având pe fundal întreaga gamă Renault reînnoită, expusă pentru prima dată în întregime la Salonul de la Paris. Noul KOLEOS, SUV-ul vârf de gamă al Renault, a fost arătat pentru prima dată în Europa azi, marcând finala ofensivei produs a Grupului Renault, ofensivă care a cuprins 4 vehicule electrice, 15 modele reînnoite și 11 modele complet noi în ultimii 4 ani. Compania s-a bucurat de rezultate financiare record în ultimele 18 luni datorită, în mare parte, ofensivei produs, investițiilor în fabricație, sinergiilor din Alianța Renault-Nissan și extinderii geografice.