Peste 90% din romanii care cauta o locuinta aleg Internetul pentru a se informa cu privire la proprietatile disponibile pe piata, conform statisticilor Regatta Real Estate, cea mai mare companie de consultanta imobiliara cu capital romanesc. Acesta este motivul pentru care la începutul acestui an compania și-a relansat site-ul, care are un design nou, curat și elegant, dar și multiple funcționalități. Exceptând portalurile imobiliare, regatta.ro este site-ul imobiliar cu cel mai mare trafic, dintre site-urile de companie.
“Digitalizarea in domeniul imobiliar nu doar ca este foarte importanta, ci este vitala! In ultimii ani, ponderea cererilor venite de pe Internet a crescut substantial, culminand cu anii 2015-2016, cand aproape toate cererile inregistrate de compania noastra au venit din mediul online”, spune Eduard Uzunov, presedintele Regatta Real Estate. “Avand in vedere ca traficul din dispozitivele mobile a depasit traficul desktop pe www.Regatta.ro, s-a pus foarte mare accent pe optimizarea pentru mobil, astfel incat utilizatorii sa poata avea o experienta cel putin la fel de buna ca si cand ar naviga dupa laptop sau desktop”, spune Eduard Uzunov.
Noul design propune o prima pagina mult mai completa fata de precedent, in care se prezinta serviciile companiei, cele mai noi proprietati, recomandarile companiei si o sectiune de stiri, pe care se va pune foarte mare accent in viitor. De asemenea, viteza de incarcare este mult mai buna fata de vechiul website. În prezent Regatta Real Estate are pe site proprietăţi în valoare de peste un miliard de euro, dintre care apartamente în valoare de 150 mil. euro, vile în valoare de 350 mil. euro şi terenuri de 285 mil. euro, în timp ce diferenţa de peste 200 mil. euro este reprezentată de spaţii comerciale şi industriale.