“Primii 10 ani din istoria KRUK România au însemnat provocări, inovare, realizări și o atenție sporită acordată clienților noștri. În acest sens, oferim clienților noștri aceste beneficii care vor fi bine primite, cu siguranță. Ne bucurăm să putem spune că suntem apreciați atât de mediul de afaceri, cât și de clienții care înțeleg abordarea noastră amiabilă menită să ofere soluții viabile, de ieșire din impasul financiar în care o persoană se poate afla la un moment dat în viață”, a spus Tomasz Ignaczak, Directorul General al KRUK România.
Această campanie de beneficii este prima de acest fel desfășurată de companie și se adresează tuturor clienților KRUK România.
Astfel: a) la stabilirea unui angajament de plată în lunile octombrie și noiembrie, clienții pot beneficia de un discount de 10% din creanță și, dacă optează pentru programul de fidelitate Dorințe Împlinite, vor primi puncte bonus de 10 ori valoarea primei rate din angajament, la confirmarea achitării acesteia conform scadențarului; b) clienții care nu au un grafic de rate și care doresc achitarea integrală a sumei totale datorate, vor primi un discount suplimentar de 10% la plata integrală a datoriei în lunile octombrie și noiembrie.
Clienții KRUK vor fi informați despre existența acestor oferte aniversare odată cu primirea notificărilor lunii octombrie și prin intermediul oricăror alte canale de comunicare folosite de companie.