“Datele analizate de noi ajută companiile să își personalizeze serviciile conform tendințelor locale din fiecare țară unde sunt prezente.” spune Erich Litch, Chief Revenue Officer la Avangate. “Este important ca firmele de software să știe direcția pieței astfel încât să-si aloce resursele în cea mai potrivită manieră pentru a câștiga avantaje competitive față de concurență”.
O concluzie relevantă a raportului este că, pe lângă produsul/serviciul pe care îl cumpără, este important să se înțeleagă și modul în care clienții fac achiziții online și metodele de plată preferate. În fruntea clasamentului cu privire la plățile online se află Visa și Mastercard cu peste 70% din vânzări prin platforma Avangate. La nivel global, PayPal a crescut în ultimele 12 luni volumul tranzacțiilor de la 14,5% la 15,7% din totalul plăților efectuate online și este în continuare mai folosit decât American Express cu o pondere de 8,2%. De asemenea, soluțiile locale de plată precum iDEAL în Olanda (cu o pondere de 36% din totalul tranzacțiilor din această țară) sau Alipay în China (cu o pondere de 53% din totalul tranzacțiilor din China) câștigă teren pe piețele pe care activează. În România, Visa și Matercard însumează peste 88% din tranzacțiile cu cardul pentru software, SaaS sau alte produse digitale, prin PayPal se efetueaza 6% din cumpărături, iar transferurile bancare au o pondere de 4%.