Raiffeisen Bank a decis să schimbe modelul de agenție pe care îl folosește și a lansat deja noul format, în AFI Cotroceni. Noul model de agenţie Raiffeisen va utiliza un spaţiu generos şi va oferi servicii bancare complete, după cum transmite un comunicat al băncii.
„Banca este interesată să fie acolo unde sunt și clienții săi, cât mai la îndemâna lor, dar și într-o locație deschisă și prietenoasă, adaptată evoluției așteptărilor clienților și spațiilor în care ne aflăm. Astfel, am regândit și am reproiectat agenția noastră din AFI Cotroceni pentru a testa preferințele și răspunsul clienților noștri la spațiul pe care îl oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci și a interacțiunii personalului băncii cu clienții, pentru a le oferi o experiență “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vânzări și Service la Raiffeisen Bank.
Banca va continua investițiile substanțiale în procesul de digitalizare și simplificare, pentru a oferi produse și servicii bancare accesibile, rapide și ușor de înțeles. Aproape jumătate dintre operațiunile care înainte se făceau în casieriile agențiilor băncii sunt acum efectuate în rețeaua de bancomate multifuncționale.