”Pentru noi este important ca fiecare contract de creditare să fie o decizie responsabilă, atât din partea clientului, cât şi din partea noastră. Vrem să ne asigurăm că ţinem pasul cu nevoile clienţilor noştri şi că reuşim să le acordăm credite rapid dar responsabil. Prin această interogare în baza de date a ANAF, venim în ajutorul clienţilor noştri, mai ales în situaţia în care le este dificil să obţină dovada de venit, fie pentru că angajatorul trenează procesul, fie pentru că eliberarea documentului durează prea mult”, a declarat Directorul General al Provident Financial România, Viktor Boczan.
Consultarea bazei de date a ANAF ne va oferi date pe care le vom folosi în procesul de evaluare a posibilităţii fiecărui client de a plăti ratele săptămânale sau lunare, fără a se dezechilibra financiar. De la începutul colaborării cu ANAF, am avut deja aproape 1.000 de solicitări pentru verificarea în baza de date a agenţiei. În plus, procesul de aprobare a fost redus de la 24 de ore, până la o medie de câteva ore. Interogarea bazei de date ANAF pentru fiecare client în parte se face doar după ce clientul semnează acordul de interogare. În plus, în procesul de evaluare a bonităţii unui client, clienţii sunt verificaţi şi în baza de date a Biroului de Credit.