Organizaţia internaţională ICERTIAS a prezentat în România programul prin care sunt certificate companiile care au o relaţie exemplară cu clienţii şi angajaţii lor. Astfel, organizaţia îndeamnă companiile din România care îndeplinesc aceste criterii să se înscrie pentru acest premiu internaţional prestigios. Numit Customers’ Friend, premiul face parte dintr-un proiect internaţional introdus pentru prima dată pe piaţa europeană în 2014, fiind disponibil acum şi pe teritoriul României.
Prin premiul Customers’ Friend, ICERTIAS îşi propune să adune în programul său companiile şi organizaţiile care încurajează şi adoptă o atitudine corectă şi profesională pe piaţă, o comunicare prietenoasă şi profesională cu clienţii, precum şi o asistenţă excelentă pentru clienţi, influenţând pozitiv comunitatea din teritoriul în care compania îşi desfăşoară activitatea.
Companiile şi organizaţiile interesate să participe în programul de certificare Customers’ Friend demarat de ICERTIAS sunt atent evaluate de analişti de piaţă experţi din cadrul ICERTIAS, pe baza studiilor de piaţă secundare. Obiectivele programului Customers’ Friend sunt promovarea şi încurajarea calităţii raporturilor dintre companiile de top şi clienţii acestora, angajaţi şi parteneri de afaceri.