Odată cu lansarea platformei de loialitate MOL Move, MOL își extinde angajamentul de a îmbunătăți experiența clienților și oferă beneficiile aplicației la nivel internațional. În acest sens, MOL a realizat dezvoltările tehnice necesare care le permit utilizatorilor aplicației Move să acumuleze puncte și să beneficieze de reduceri atunci când alimentează la oricare dintre stațiile deținute de Grup în Croația, Republica Cehă, Slovenia, Slovacia, Polonia și Serbia.
„Platforma noastră de loialitate este foarte apreciată de consumatorii din fiecare țară în care operăm și mă bucur că acum clienții din România pot acumula puncte și trece mai ușor la următorul nivel de membru, cu beneficii internaționale. În acest fel, vom continua să oferim produse și servicii de înaltă calitate și o experiență de cumpărături îmbunătățită, indiferent dacă aceștia aleg călătorii interne sau deplasări în străinătate.” a declarat Gábor Mozga, CEO al MOL România.
Oricine poate face parte din ecosistemul MOL Move prin instalarea aplicației, care este gratuită atât pentru dispozitivele Android, cât și pentru cele iOS și care are evaluări de 4,8, respectiv 4,9, în cele două magazine de aplicații. Peste 500.000 de utilizatori din România au instalat aplicația și acumulează puncte la fiecare tranzacție. Aceste puncte le permit clienților să deblocheze noi niveluri de beneficii, de la nivelul Green până la cel VIP. În plus, pe măsură ce avansează în niveluri, beneficiile devin tot mai substanțiale.
Punctele sunt oferite atât clienților B2B, cât și clienților B2C. În România, fiecare litru de carburant MOL EVO aduce un punct, în timp ce fiecare litru de carburant MOL Evo Plus aduce trei puncte. Clienții primesc trei puncte pentru fiecare RON cheltuit pe produsele Fresh Corner, același sistem aplicându-se și pentru achizițiile din spălătoriile auto. În plus, fiecare RON cheltuit în magazin este convertit într-un punct. Prin extinderea programului la nivel internațional, consumatorii pot beneficia de aceste avantaje și în străinătate, continuând să acumuleze puncte la achiziționarea de carburant sau alte servicii în stațiile MOL din alte țări. O excepție este MOL Ungaria, unde sistemul de colectare a punctelor este în curs de dezvoltare în cadrul internațional. Paritatea punctelor variază și în străinătate: clienții primesc un punct pentru fiecare euro cheltuit în Croația, Slovenia și Slovacia sau pentru fiecare 25 CZK în Republica Cehă, 4,5 PLN în Polonia sau 117 RSD în Serbia.
De asemenea, folosind voucherul deja disponibil în aplicația MOL MOVE, clienții din România vor putea accesa gratuit toaletele din stațiile MOL Ungaria și INA Croația, acolo unde acest serviciu este de obicei taxat.
Implementarea acestui sistem creează oportunități care oferă beneficii internaționale, asigurând clienților MOL MOVE o experiență de cumpărături completă, indiferent de țara în care călătoresc. Mai mult, platforma va continua să fie dezvoltată, prin adăugarea de noi funcționalități și beneficii.