Profitul grupului Hornbach în primele nouă luni a depășit nivelul din anul precedent

În primele nouă luni ale exercițiului financiar (1 martie – 30 noiembrie 2016), profitul grupului Hornbach (concernul Hornbach Holding AG & Co. KgaA) a depășit nivelul anului precedent. Potrivit raportului companiei, în aceeași perioadă s-a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, aceasta ajungând astfel la peste 3 milioane euro, în timp ce rezultatul operațional consolidat (EBIT) a crescut cu 5,7%, ajungând la 182,3 milioane euro. Rezultatele vin pe fondul unui avans general al vânzărilor retailerilor la nivel național.

„În cel de-al treilea trimestru din 2016/2017, am înregistrat din nou o creștere a profitabilității comparativ cu anul precedent. Creșterea cifrei de afaceri a fost foarte îmbucurătoare în sezonul de toamnă al acestui an, atât în Germania, cât și în restul Europei, o parte tot mai mare din acest succes revenind activităților noastre online”, a declarat Albrecht Hornbach, Președintele Consiliului de Administrație al Hornbach Management AG.

Magazinele de bricolaj au înregistrat o creștere a cifrelor de afaceri cu 6% în primele nouă luni Cifrele de afaceri ale celui mai mare subconcern operativ, Hornbach Baumarkt AG, au crescut în cel de-al treilea trimestru (1 septembrie – 30 noiembrie 2016) cu 4,4%, ajungând la peste 900 milioane euro. În primele nouă luni ale anului 2016/2017, cele 154 magazine de materiale de bricolaj Hornbach din cele nouă țări europene – care nu au înregistrat nicio modificare comparativ cu trimestrul precedent – au înregistrat o creștere a cifrei nete de afaceri de 6%, ajungând la aproape 3 miliarde euro. Raportat la suprafață și la efectele variației cursului de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj au crescut în cel de-al treilea trimestru cu 3% și în primele nouă luni ale exercițiului financiar 2016/2017 cu 4%.