”Marketing-ul afiliat a devenit o componentă esențială în strategia oricărui magazin online. Vedem o creștere semnificativă nu doar pentru magazinele online, dar și pentru nișe noi. De exemplu, în săptămâna cu Black Friday s-au promovat cu mult succes și produse din nișa financiar-bancară și anume carduri de credit, credite rapide sau credite de nevoi personale.”, menționează Marius Pahomi, CEO Conversion Marketing.
În ceea ce privește valoarea tranzactiilor online realizate prin intermediul Profitshare, aceasta a fost cu 40% mai ridicată față de perioada similară a anului trecut. Vineri, 18 noiembrie 2016, a fost ziua cu cele mai multe tranzacții, fiind înregistrate peste 90% din vânzările totale. Categoriile preferate de români pentru această ediție de Black Friday au fost electrocasnicele, telefoanele mobile, produsele IT, modă și frumusețe, cărți și jucării. ”Am pregătit evenimentul de reduceri de la mijlocul anului, pentru România și Bulgaria, astfel încât să ne asigurăm că platforma Profitshare este funcțională 100% din timp și că oferă clienților noștri conversii cât mai rapide. Marketing-ul afiliat devine un canal de vânzare relevant pentru multe companii, și nu doar cu ocazia unor sărbători importante așa cum este Black Friday, dar și pe parcursul anului. Măsurăm impactul pe care îl aducem clienților noștri în termen de produse vândute, trafic sau notorietate constant și venim cu soluții și sfaturi acolo unde este cazul.”, menționează Claudiu Fărcaș, Manager Profitshare.