Profihairshop si-a planificat investitii de 500.000 de euro in 2017

Profihairshop, cel mai mare retailer specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului, a inregistrat vanzari in valoare de 5,6 milioane de euro in 2016, in crestere cu 38% fata de anul anterior, datorita extinderii nationale a retelei cu 5 noi magazine, in urma unei investitii de 250.000 euro, precum si a interesului tot mai crescut al romanilor pentru produsele profesionale de ingrijire a parului. In acest an, compania si-a bugetat investitii de circa 500.000 Euro pentru deschiderea a inca 5 magazine si extinderea depozitului pe care aceasta il detine in Sibiu. Cumparatorii produselor profesionale comercializate de Profihairshop au fost preponderent femei, in procent de 85%, avand varste cuprinse intre 20 – 50 ani, in timp ce restul de 15% au fost consumatori barbati cu varste intre 20-45 ani, numarul lor fiind in continua crestere in ultimii ani.

„2016 a fost un an foarte bun pentru Profihairshop, un an in care am continuat extinderea business-ului la nivel national si in care ne – am consolidat relatia cu consumatorii romani, lucru care s-a vazut in ritmul bun al vanzarilor. Segmentul produselor profesionale de ingrijire a parului reprezinta o piata tanara in Romania, insa dinamica si aflata in continua crestere, ceea ce ne bucura si ne ambitioneaza sa asiguram in permanenta cele mai inalte standarde de calitate ale produselor si serviciilor oferite. Pentru acest an ne-am planificat investitii de circa 500.000 Euro in deschiderea a inca 5 magazine in judete in care inca nu suntem prezenti si in extinderea depozitului din Sibiu. In paralel cu aceste investitii, vom continua sa aducem clientilor din Romania cele mai noi produse profesionale lansate pe piata internationala.”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

Cele mai achizitionate produse au fost sampoanele profesionale, mastile-tratament si vopselele, urmate de produsele pentru styling, manichiura, cosmetica si accesoriile pentru par. Valoarea medie a unui bon a fost de 100 Ron, iar cele mai bune vanzari au fost inregistrate in luna decembrie. Aproximativ 70% dintre clienti au apelat la consiliere in alegerea produselor potrivite, serviciu oferit de specialistii Profihairshop in ingrijirea parului, in reteaua de magazine fizice si in magazinul online al retailerului.