“Ne bucurăm să fim cât mai aproape de bucureştenii din proximitatea zonei Obor, în spaţiul de shopping modern şi uşor accesibil al mall-ului Veranda. Interesul românilor pentru utilizarea produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, motiv pentru care ne-am intensificat expansiunea la nivel naţional, acesta fiind al patrulea magazin deschis în acest an. Estimăm că vom înregistra vânzări lunare de 600 euro/mp, ceea ce înseamnă că vom intra pe break even în aproximativ 2 ani.”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
În acest an compania a investit aproximativ 200.000 euro în deschiderea de noi magazine, iar investiţia în întreaga reţea de la înfiinţare până în prezent se ridică la 2 milioane de euro. Pentru 2016 compania mizează pe o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro, în creştere cu 27% faţă de cifra de afaceri de 4 milioane de euro înregistrată în 2015. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp. Potrivit estimărilor reprezentanţilor companiei, piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor are o valoare de 28 milioane de euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 mil euro).