Compania românească Arabesque a investit 10 milioane de euro in primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice. Magazinul a fost inaugurat astăzi, la Iaşi. Investiţia creează peste 100 de noi locuri de muncă.
După o experienţă de peste 20 de ani în furnizarea de materiale de construcţii și servicii către marii constructori din România, Arabesque intră în segmentul de retail cu o ofertă adaptată,de peste 25.000 de produse, de la materiale de construcții şi finisaje, la instalații sanitare, termice si electrice, gresie, faianță, parchet, scule şi unelte de calitate.
“MatHaus, brandul de retail Arabesque, este dedicat tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este magazinul oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea unei case”, a declarat Cristian Matei, directorul de retail Arabesque.
Noul magazin MatHaus a fost gândit ca un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor, ofertele fiind expuse pe o suprafaţă de 9,000 mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară.
Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, cifra de afaceri din sectorul construcţiilor din Regiunea Nord-Est a depăşit anul trecut nivelul de 8 miliarde de lei (cifre provizorii), cu aproximativ un miliard de lei peste nivelul din 2015 (7,18 mld. lei) şi cu mai mult de 2,4 miliarde lei faţă de 2014 (5,57 mld.lei).
„Moldova are un potenţial de creştere semnificativ, datorită costurilor logistice reduse şi a oportunităţii de dezvoltare a unor facilităţi specifice zonelor dezvoltate. Investiţia este 100% românească şi ne mândrim să susţinem dezvoltarea capitalului românesc în segmentul construcţiilor, care are potenţialul de a atrage afaceri conexe şi de a crea noi locuri de muncă”, a mai spus Cristian Matei, directorul de retail Arabesque.
Clienții MatHaus vor beneficia de transport gratuit al mărfii atât în Iaşi cât și în localitățile limitrofe.