Centrul comercial a înregistrat anul acesta creșteri de trafic de peste 30%, atrăgând tot mai mulți locuitori din zona și turiști, în primele 3 trimestre ale anului Ploiești Shopping City își păstrează poziția dominantă în regiune, atrâgând, de la an la an, tot mai mulți vizitatori. Prahovenii, dâmbovițenii și nu numai vizitează centrul comercial atât pentru oferta completă de branduri și servicii, cât și pentru multiplele opțiuni de petrecere a timpului liber. În primele 3 trimestre ale anului 2016, Ploiești Shopping City a înregistrat o creștere semnificativă a traficului, de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent. Principalul factor care a generat această creștere este oferta permanent îmbunătățită a mixului de magazine, ce acoperă nevoile tuturor categoriilor de public.
De asemenea, creșterea traficului se datorează și numărului din ce în ce mai mare de turiști care vizitează lunar centrul comercial. Ploiești Shopping City găzduiește astăzi peste 100 de magazine: branduri de fashion și beauty de renume național și internațional, produse de home & deco, jucării și articole pentru copii, echipamente sportive, produse electronice și electrocasnice, precum și o ofertă completă de servicii: agenții de turism, unități bancare, curățătorie, farmacii, optică și multe altele. Centrul oferă publicului și cea mai bogată experiență de divertisment din regiune, una dintre vedetele zonei de petrecere a timpului liber fiind unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei. Acesta are 12 săli de proiecție, dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D.
Oferta este completată de o zonă de food court variată cu restaurante și cafenele pentru toate gusturile. La toate acestea se adaugă și multiplele activități de petrecere a timpului liber organizate săptămânal în mall, de la ateliere educative pentru copii, până la târguri și evenimente unice în regiune. Confortul vizitatorilor este sporit prin asigurarea unei parcări generoase, de peste 2.000 de locuri, cu acces facil și rapid. Intensificarea traficului se reflectă și la nivelul vânzărilor magazinelor centrului comercial.
Zona de fashion a obținut o creștere de 40% a vânzărilor, în timp ce vânzările magazinelor de cosmetice au crescut cu 30%. De asemenea, vânzările unităților din zona de food court, restaurante și cafenele, au cunoscut în primele trei trimestre ale acestui an o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2017, obiectivele de dezvoltare ale Ploiești Shopping City vizează menținerea tendinței de creștere în baza dezvoltării constante, menite să ofere clienților cea mai bună experiență de shopping si entertainment.