Plata în numerar a facturilor de energie electrică Enel nu mai este disponibilă la Poșta Română

enel Începând de mâine, 20 septembrie, acordurile de încasare numerar dintre Enel Energie, Enel Energie Muntenia și Poșta Română, pentru plata numerar a facturilor Enel, vor fi închise, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei Române de a nu mai prelungi contractul existent. Pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispozitie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc).

Totodată, clienții pot plăti prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, consumatorii își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil. Mai multe detalii despre toți partenerii comerciali și bancari sunt disponibile pe factură sau online. În perioada următoare vom continua discuțiile cu Poșta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienții noștri.

Prezentă pe piața din România încă din 2005, Enel este, în acest moment, cel mai mare investitor privat în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției si furnizării de electricitate