„Să transformi visele în realitate este, într-adevăr, De neprețuit®, astfel că, alături de partenerul nostru, Kaufland, ne propunem să oferim românilor posesori de carduri Mastercard sau Maestro și familiilor lor, amintiri ce durează o veșnicie. Cu un gest simplu și firesc, aceștia pot să își transforme cardul în bagheta magică ce îi va trimite la Balul „Magie înainte de Miezul Nopții”, un eveniment ce se va desfășura la Disneyland® Paris, exclusiv pentru deținătorii de carduri Mastercard sau Maestro”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager pentru România în cadrul Mastercard.
Fiecare tranzacție de plată efectuată cu cardul Mastercard sau Maestro în cadrul lanțului de hipermarketuri Kaufland va fi înscrisă automat și gratuit în campanie. În plus, tranzacțiile realizate în mod contactless vor intra cu șanse duble de câștig în tragerea la sorți a câștigătorilor, pe data de 14 noiembrie 2016. „Ne bucurăm de o nouă experiență unică Mastercard. Am gândit această campanie pentru a oferi clienților noștri șansa de a îndeplini cea mai mare dorință a copiilor lor, precum și un vis al propriei copilării, transformând astfel experiența cumpărăturilor într-o adevărată aventură “, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.