Concurentii au avut ocazia să se bucure de mișcare, de jocurile copilăriei și de o atmosferă deosebită în zona de Start/Finish, împletită și cu tradiții și gusturi românești.
Toți cei care au luat startul în cursa RUNFEST: Fuga pe uliță, susținut de Mega Image prin bradul Gusturi românești, au parcurs un traseu unic de 5 kilometri pe aleile parcului Herăstrău, iar pe drum au trecut prin mai multe provocări.
La final, toată lumea a sărbătorit pe acorduri muzicale folclorice moderne, susținute de membrii Bălașa Percussion Group acompaniați de tineri artiști, care au cântat la nai și vioară. Cum orice mișcare face și poftă de mâncare, fiecare participant a savurat o porție de fasole cu ciolan afumat sau de paste cu sos de roșii Barilla, iar adulții au primit un pahar de vin fiert aromat. Mega Image, partenerul oficial al competiției RUNFEST – Fuga pe uliță, le-a oferit alergătorilor o selecție de bunătăți sub marca Gusturi românești, care au fost foarte apreciate. La tombolă, 14 concurenți au câștigat diferite premii din partea Mega Image, Nomasvello și Isostar.
Concursul RUNFEST – Fuga pe uliță a fost susținut de Mega Image prin brandul Gusturi românești, în calitate de partener oficial. Evenimentul a beneficiat de sprijinul Running Warehouse Europe.