Peste 70.000 de clienţi Carrefour au donat bani pentru copiii din 45 de scoli

vizita-andreei-marin-in-carrefour-constanta_1Carrefour si UNICEF in Romania si-au unit eforturile de sustinere a educatiei, pentru al treilea an la rand, printr-o campanie ampla de strangere de fonduri, in toate cele 31 de hipermarketuri din intreaga tara. Peste 70.000 de clienti au ales sa doneze minim 1 leu la casa de marcat. Fondurile donate de clientii Carrefour sprijina testarea pachetului UNICEF Educatie Incluziva de Calitate in 45 de unitati scolare si structurile aferente, inclusiv gradinite, din judetul Bacau. In total, peste 27.000 de copii beneficiaza de sprijin in mod direct, peste 700 de cadre didactice sunt implicate, iar 5.000 de parinti au beneficiat deja de cursuri de educatie parentala.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SAContinuam aceasta frumoasa actiune pentru ca dorim sa fim alaturi de cei mici si de familiile lor pentru a-i sprijini sa fie invingatori in parcursul scolar. Programul face parte din strategia Carrefour de a se implica, alaturi de UNICEF, in viata sociala, in diferite momente cheie din viata oamenilor, de a oferi acestor copii sansa la o viata  mai buna cu o educatie accesibila si continua si o legatura mai puternica cu institutiile de invatamant. Fondurile stranse prin aceasta campanie vor veni in sprijinul copiilor pe trei paliere de interventie: la nivelul scolii, al familiei si al comunitatii, din dorinta ca ei sa beneficieze de educatie consistenta pana la finalizarea normala a studiilor”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

Pentru a veni in sprijinul copiilor aflati in afara sistemului de educatie, pentru a creste participarea scolara si pentru a vizita-andreei-marin-in-carrefour-constanta_2imbunatati rezultatele invatarii si competentele dobandite,  UNICEF si partenerii sai testeaza in 45 de scoli din judetul Bacau Pachetul Educatie Incluziva de Calitate. Acest pachet vizeaza atat cresterea calitatii educatiei, cat si participarea scolara a tuturor copiilor, in special a celor vulnerabili, din familii sarace, din comunitati de romi, din mediul rural si a copiilor cu dizabilitati. Pachetul cuprinde interventii centrate pe copil care sunt realizate la nivelul scolii, familiei si al comunitatii. Pachetul educational are caracter universal, toti elevii si toate scolile putand beneficia de interventiile respective. Aceste interventii pun accent pe prevenirea nescolarizarii, absenteismului scolar, abandonului scolar si parasirea timpurie a scolii.

Campania de strangere de fonduri s-a bucurat de sprijinul Andreei Marin, Ambasador National pentru UNICEF in Romania, care a multumit casierilor pentru sprijinul acordat si implicarea pe durata acestei campanii. Vedeta a facut o vizita surpriza la hipermarketul Carrefour din Constanta (magazin care a avut cele mai bune rezultate din tara in campania de anul trecut, convingandu-i pe clienti sa doneze), a felicitat toti angajatii si a fost la randul ei casiera pentru o zi pentru a sustine campania.

Carrefour este unul dintre partenerii de durata ai UNICEF in Romania, iar in anii trecuti clientii Carrefour au sprijinit 15.000 de copiii din 32 de scoli sa beneficieze de educatie in cadrul campaniei “Hai la Scoala!”. Astfel, in unele scoli, toti copiii au reusit sa finalizeze cursurile, iar abandonul a ajuns la 0%.