Mercedes-Benz a marcat debutul unui parteneriat cu Andreea Bădală, designerul din spatele brandului Murmur. Aceasta va reprezenta imaginea gamei de autoturisme compacte Mercedes-Benz în România (Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și GLA). Pe durata parteneriatului cu Mercedes-Benz, designerul român va conduce un model Mercedes-Benz CLA. Campania „Grow up.” – dedicată gamei de autoturisme compacte – accentuează evoluția modernă a identității de brand a Mercedes-Benz, fiind cea mai mare și neconvenţională campanie din istoria brandului din punct de vedere al conținutului digital, al mesajelor promovate şi a protagoniştilor campaniei. Cele cinci modele de autoturisme compacte Mercedes-Benz sunt vedetele campaniei lansate pe plan internațional în prima parte a anului 2017.
„Suntem entuziaști să anunțăm parteneriatul cu Andreea Bădală, unul care reflectă o viziune avangardistă, caracteristică ambelor branduri. Tehnica inovatoare, originalitatea estetică și complexitatea detaliilor evidente în produsele pe care le creăm au stat la baza acestei asocieri autentice, una ghidată de preocuparea noastră mutuală şi permanentă pentru personalizarea excelenței şi oferirea unei experiențe originale consumatorului,” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO al Mercedes-Benz România.