Paravion: Vânzările de city break-uri au crescut cu 30%. Praga, Roma și Milano, în topul destinațiilor

paravion_praga City break-urile în marile orașe europene sunt tot mai căutate în această toamnă, potrivit Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România. Datele companiei arată că românii alocă pentru vacanțele de weekend un buget mediu de 250 de euro de persoană, numărul pachetelor vândute la nivel local fiind în creștere cu 30% față de perioada similară a anului trecut. Praga, Roma, Milano, Amsterdam și Paris au atras cei mai mulți români amatori de city break-uri în sezonul de toamnă. Aceste destinații cumulează, în prezent, 60% din totalul pachetelor de acest tip vândute de Paravion, lunile octombrie și noiembrie fiind preferate de turiști pentru vacanțele de weekend.

”Românii sunt tot mai dornici să descopere locuri cu o încărcătură culturală bogată. Înclinația către diversitate se reflectă și în topul destinațiilor de city break alese, care se schimbă de la un sezon la altul. Astfel, dacă în toamna anului trecut aveam o cerere crescută pentru Viena, Istanbul, Varșovia sau Munchen, acum au apărut noi destinații în clasament. Doar orașul Amsterdam a ramas în topul preferinţelor turiştilor români şi în acest an, ca şi în 2015”, declară Remus Vișan, Director General al Paravion.

Vânzarea de city break-uri a început să crească semnificativ de la sfârșitul lunii august, potrivit agenției. Însă, unii turiști și-au planificat concediile de toamnă cu mult timp în avans, achiziționând pachete încă din primăvară. Bugetul mediu alocat de românii care și-au programat city break-uri în această toamnă în Europa se ridică la 250 de euro de persoană și include bilet de avion dus-întors și două nopți de cazare cu mic dejun, la hotel de 3*.