În timpul lunii de internship, participanții la program vor putea participa la workshopuri dedicate, pe teme precum brandul şi valorile Orange, dezvoltarea abilităților de vânzător, dar şi de personal branding. La final, vor primi o adeverință de practică și, în funcție de implicarea de care au dat dovadă, pot beneficia de recomandări din partea mentorilor care le vor fi utile la angajare. Ca în fiecare an, experiența dobândită pe parcursul programului de practică poate fi folosită la facultate pentru echivalarea orelor de practică incluse în programa de învăţământ.
Orașele în care se desfășoară programul sunt: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Baia Mare, Bârlad, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Buzău, Călărași, Câmpulung, Caracal, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Dej, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Galați, Hunedoara, Iași, Lugoj, Mangalia, Mediaș, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Onești, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Reșița, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmației, Sighișoara, Slatina, Slobozia, Suceava, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Mureș, Timișoara, Tulcea, Turda, Vaslui, Vatra Dornei, Zalău.