„Cercetarea ne-a confirmat că în spatele vânzării de produse de la o persoană la alta nu există doar motivații de ordin financiar, dimpotrivă. Există un număr mare de utilizatori care sunt motivați de ideea de reînnoire și care resping gândul de păstra în casele lor obiecte perfect funcționale, pe care nu le mai folosesc. Vedem foarte clar că există situații în care românii dau dovadă de pragmatism și aleg platforme precum OLX din rațiuni foarte practice, în încercarea de a-și rezolva problemele lor sau cele ale comunităților din care fac parte”, menționează Cristina Gheorghițoiu, General Manager OLX Group România.
Cei mai mulți dintre românii care accesează site-urile de anunțuri pentru vânzarea și cumpărarea de obiecte sunt absolvenți de facultate (36,5%) și au vârste cuprinse între 25-34 ani (37,5%). Potrivit cercetării, 39% dintre respondenți apelează la un site de anunțuri pentru a găsi cumpărători pentru bunurile pe care nu le mai folosesc. Aproape tot la fel de mulți, 37,5%, găsesc site-urile de anunțuri ca fiind atât cea mai bună metodă de vânzare și cumpărare pentru obiectele în stare bună deținute de alți utilizatori.