”Observăm că piața imobiliară se află într-un trend ascendent, atât din perspectiva vânzătorilor, fie că vorbim de proprietări, agenții sau dezvoltatori, cât și din cea a cumpărătorilor. Astfel, primii factori pe care îi luăm în considerare sunt acuratețea și prospețimea anunțurilor publicate pe OLX și Storia.ro, nu neaparat volumul acestora. Prin analiza mai multor criterii precum descrierea folosită, raportul dintre zonă și preț sau calitatea imaginilor de prezentare, ne dorim să oferim o experiență cât mai plăcută utilizatorilor și o conversie cât mai rapidă vânzătorilor.”, declară Sorin Bălan, Head of OLX Imobiliare și Storia.ro.
În contextul monetizarii categoriei OLX Imobiliare, numărul de anunțuri a avut o evoluție firească. În prezent, se publică aproximativ 90.000 de oferte noi la fiecare 30 de zile, regiunile cu cele mai multe anunțuri fiind București, Iași și Cluj cu 35.000, 17.000, respectiv 13.000. În ultimele trei luni, traficul a evoluat și el în mod pozitiv, numărul de vizitatori unici pentru categoria OLX Imobiliare crescând cu aproximativ 1 milion, de la 3,1 la 4 milioane. Luna octombrie, perioada în care marile centre universitare și-au reînceput activitatea, a atras cei mai mulți vizitatori, mai exact 4,8 milioane. Storia.ro, site-ul lansat de OLX în luna august alături de platforma de tip CRM AtlaStock prin care profesioniștii din domeniul imobiliar își pot gestiona ofertele, și-a atins obiectivele stabilite pentru finalul lui 2016 cu două luni mai devreme.