„Prin susținerea educației și antreprenoriatului, ca motor de dezvoltare a unei țări prin impactul în economie, crearea de locuri de muncă și promovarea inovației, mai mulți tineri pot evolua în țara lor, iar România poate crește într-un mod competitiv la nivel regional odată cu generațiile viitoare de antreprenori. De aceea e important ca fiecare dintre noi, ca membri ai societății, ca oameni de business sau ca antreprenori, să fim conștienți că putem avea un rol mai mare în a susține educația antreprenorială pentru un viitor mai bun”, adaugă Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Customer Officer la NN România.
În România, NN a susținut inițiative pentru starea de bine, așa cum arată Raportul de Investiții în Comunitate în 2023. Astfel, NN s-a implicat în acțiuni pentru sănătate, cu scopul de a contribui la asigurarea unui start mai bun în viață copiilor care se nasc cu malformații cardiace sau a unui viitor mai bun pentru copii și adulții cu autism. În același timp, NN a contribuit la educația copiilor, la dezvoltarea educației antreprenoriale a tinerilor care se pregătesc să-și înceapă viața profesională și la crearea de oportunități de carieră pentru tineri din comunități vulnerabile.